https://didshahr.ir/9741

برنامه ریزی برای برگزاری رویداد اکوتوریسم در استان اردبیل آغاز شد است که این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های اردبیل است و باعث ماندگاری بیشتر مسافران می شود.

 

نادر فلاحی

 

به گزارش دیدشهر(didshahr.ir)،  نادر فلاحی در جلسه برنامه ریزی کنفرانس بی المللی اکوتوریسم و طبیعت گردی ۲۰۲۰ تصریح کرد: یکی از دلایل تمایز اردبیل با سایر استان ها تنوع جاذبه های آن است که در سایه تنوع اقلیم و فرهنگ مناطق مختلف شکل گرفته است.

وی افزود: استان اردبیل از شمال تا جنوب دارای طبیعت منحصر به فردی است تا جایی که می توان در فصول مختلف آب و هوای متنوعی را در این استان تجربه کرد و این موضوع جاذبه قابل توجهی برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم ساخته و در طول سال می توان شرایط آب و هوایی فصول مختلف را در یک استان تجربه کرد.

رویدادهای گردشگری فرصتی جهت معرفی قابلیت های استان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: همچنین تنوع فرهنگی، آداب و رسوم و غذاهای سنتی از شمال تا جنوب استان اردبیل فرصتی را فراهم کرده تا در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری از شمال تا جنوب استان شاهد جاذبه های متعددی در حوزه تاریخی و فرهنگی باشیم.

آغاز برنامه ریزی برای تدارکات رویدادهای بین المللی ۲۰۲۰

فلاحی با بیان اینکه رویدادهای گردشگری فرصتی جهت معرفی این قابلیت ها است، ادامه داد: کنفرانس بین المللی اکوتوریسم که در اردیبهشت سال آینده در اردبیل برگزار خواهد شد فرصتی برای معرفی جاذبه های این استان در تمامی حوزه ها است.

وی با اشاره به نقش محوری روستاها و جوامع بومی در جذب گردشگر، اضافه کرد: بخش قابل توجهی از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، میراثی و طبیعی در روستاهای این استان واقع شده که لازم است در کنفرانس ۲۰۲۰ معرفی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد آغاز شده و پیش بینی می شود معرفی قابلیت ها در سطح بین الملل جذب و ماندگاری مسافران را افزایش دهد.


گردشگری استان اردبیل | کنفرانس اکوتوریسم | گردشگری اردبیل | نادر فلاحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.