https://didshahr.ir/12610

اردبیل به عنوان پایلوت راه اندازی سامانه ملی رزرواسیون اقامتگاه های عشایری کشور در آیین رونمایی از استارت آپ گردشگری اوبا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران انتخاب شد.

 

اردبیل

 

به گزارش دیدشهر، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در آیین رونمایی از استارت آپ گردشگری اوبا این طرح را به لحاظ معرفی، آموزش و تاثیرگذاری در توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی عشایر قابل توجه خواهند.

محمد ابراهیم لاریجانی با تاکید به اینکه اقامتگاه‌های بوم گردی اهمیت ویژه در توسعه گردشگری استان ها دارند، افزود: انتظار می‌رود استارت آپ اوبا به سایر استان‌ها توجه داشته و به مرور زمان اطلاعات وارد این سامانه شود تا در نهایت سامانه ملی رزرواسیون اقامتگاه‌های عشایری راه اندازی شود.

وی با تاکید به اینکه در این سامانه آموزش راهنمایان گردشگری نیز ظرفیت قابل توجهی است، اضافه کرد: به ویژه انتظار می‌رود جاذبه‌های گردشگری عشایر کشور به تورهای خارجی معرفی شود.»

در این آیین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید به اینکه گردشگری عشایر یکی از جاذبه‌های کم نظیر استان اردبیل است، گفت: با راه‌اندازی این سامانه معرفی عشایر استان به آژانس‌های مسافرتی و راهنمایان تور تسهیل می‌شود.

نادر فلاحی تاکید کرد: با توجه به پشتوانه مطالعاتی این سامانه می‌توان در سطح گسترده این جاذبه را در راستای معرفی گردشگری فرهنگی استان اردبیل مورد تاکید قرار داد.


گردشگری استان اردبیل| سایت گردشگری استان اردبیل| اخبار گردشگری| گردشگری| اردبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.