https://didshahr.ir/18909

با برگزاری مراسم تکریم و معارفه، ذیحساب جدید اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل معرفی شد.

تودیع و معارفه

 

به‌گزارش دیدشهر؛ در این مراسم با قدردانی از تلاش و زحمات اسلام حسین‌پور به عنوان ذیحساب پیشین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عظیم دبیر به عنوان ذیحساب این اداره‌کل معرفی شد.

صنعت گردشگری منشا مهم ارزآوری برای کشور است

علیرضا نوروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: صنعت گردشگری منشا مهم ارزآوری برای کشور بوده و ثروت را متوجه منطقه می‌کند، به طوری که حتی در شرایط نبود و کمبود مسافر خارجی نیز با گردشگری داخلی می‌تواند شاهد درآمدزایی در این صنعت بود و از این طریق جذب سرمایه‌گذار کرد.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان اردبیل در این حوزه، یکی از محورهای اصلی توسعه منطقه گردشگری بوده و این یک لاجرم برای منطقه با توجه به قابلیت‌های موجود است چرا که اردبیل دارای جاذبه‌هایی است که ما را جزو استان‌های فعال در بخش گردشگری معرفی می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به تاثیر کرونا بر گردشگری بیان کرد: در ایام کرونا اقدامات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در حوزه معرفی جاذبه‌های در فضای مجازی فراگیر و شایسته قدردانی است که این امر زمینه برای رونق گردشگری را در پساکرونا فراهم خواهد کرد.

نوروزی ادامه داد: در صورت برداشته شدن تحریم‌ها با موجی از تقاضا برای سفر مواجه می‌شویم که با اقدامات انجام شده در سطح استان به ویژه در حوزه مجازی، اردبیل برای استقبال از مسافران مهیا خواهد بود.

نادر فلاحی مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از همکاری و مشارکت اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به این اداره کل اظهار کرد: تداوم این همکاری‌ها منجر به پیشبرد هر چه بهتر امور مربوط در این حوزه خواهد شد.

او اقدامات ذیحساب این اداره‌کل در انجام امور محوله را مناسب و شایسته قدردانی دانست و گفت: پاکدستی، اخلاق‌مداری، تخصص، خدمتگزاری سالم و صادقانه از جمله خصوصیات وی بود که امیدوارم این روند در واحد ذیحسابی تداوم یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.