https://didshahr.ir/20490

مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل گفت: احداث صحن قزلباش‌لار پاتوق مهم فرهنگی در اردبیل ایجاد کرده که به ویژه در ایام کرونا زمینه ‌ساز برگزاری اجتماعات دینی و فرهنگی با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی شده است.

 

 

نادرفلاحی

 

به‌گزارش دیدشهر؛ علی ملااحمدی در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اظهار کرد: اقدامات ارزنده اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در احداث صحن قزلباش‌لار شایسته قدردانی است.

مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل افزود: این صحن روباز در جوار بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی موجب ایجاد پاتوق فرهنگی و محل برگزاری اجتماعات دینی و فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده است.

او ادامه داد: صداوسیما برخی برنامه‌های فرهنگی و دینی همچون سوگواری‌های ماه محرم سال گذشته را به‌صورت زنده از این مکان فرهنگی پخش کرد که مورد استقبال مردم واقع شد.

 

شیخ صفی

نادر فلاحی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این با قدردانی از اقدامات مناسب صداو سیما در حمایت از حوزه گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: توجه بیشتر به حوزه آموزش و فرهنگسازی گردشگری و صنایع‌دستی در رسانه عمومی در ایام کرونا می‌تواند موجب تقویت و جهش اشتغال صنایع‌دستی و بازگشت مناسب گردشگری استان در پساکرونا شود.

او افزود: انتظار می‌رود با تداوم همکاری‌های دوجانبه زمینه برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در استان فراهم شده و بتوانیم حضور هر چه بیشتر گردشگران را در منطقه شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.