https://didshahr.ir/21294

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل از تهیه مستند تلویزیونی از جاذبه‌ های گردشگری و تاریخی اردبیل خبر داد و گفت: این برنامه در 13 قسمت برای پخش در نوروز 1401 از شبکه مستند در حال تهیه است.

اردبیل

 

به‌گزارش دیدشهر؛ نادر فلاحی در بازدید از محل فیلمبرداری نوروزگاه در اظهار کرد: در راستای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان تیم مستندساز تلویزیونی در حال تهیه و ضبط برنامه در استان هستند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: این برنامه برای پخش از شبکه مستند در نوروز 1401 از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان تهیه می‌شود که تلاش و جدیت بر همکاری همه‌جانبه با این گروه مستندساز است.

بقعه شیخ صفی اردبیل

او افزود: این برنامه تا عید نوروز آماده شده و در ۱۳ روز در قالب برنامه‌های ۴۵ دقیقه‌ای پخش خواهد شد که در حال حاضر شاهد تهیه برنامه گروه در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و بخش‌های مختلف آن هستیم.

فلاحی تهیه این مستند را زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان در سطح ملی دانست و بیان کرد: با حمایت از تهیه برنامه‌هایی در راستای معرفی استان و جاذبه‌های آن در تلاش برای معرفی هر چه بیشتر استان به گردشگران و رونق صنعت گردشگری در منطقه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.