https://didshahr.ir/22714

 هادی صباغی

 هتل یاکاموز اردبیل نگین هتلداری و گردشگری اردبیل

شاهین خدامرادزاده نامی شناخته شده در جامعه مهندسی اردبیل است. پرتلاش و اهل ریسک. سالها پروژه های سخت و سنگین استانی با دستان این مهندس خوش اخلاق و متعهد به سرانجام رسیده است. محبوب و مسلط و فنی و کاربلد.

و امروز در اقدامی ماندگار, اولین پروژه هتلداری اردبیل با 5 ستاره در میدان قدس اردبیل با دستان و سرمایه خدامرادزاده به مرحله افتتاح رسیده است.

میلیاردها تومان هزینه برای سربلندی صنعت گردشگری اردبیل. در سخت ترین دوران کاری.

کرونا بیش از یکسال اتمام این هتل را به تاخیر انداخت و هزینه اتمامش را چندین برابر کرد, ولی بالاخره به خط پایان رسید.

مجموعه ای پر از نوآوری در طراحی و ساخت. از نمای زیبا و مدرنش تا لابی تماشایی اش. اتاق های زیبا و شیک در کنار رستورانها و تالارهای چشم نواز و آشپزخانه مدرن با ظرفیت بالا, سالنهای کنفرانس و آمفی تئاتر جدید و شیک و استخر و جکوزی و سونا و سفره خانه و سوئیت ها و هر آنچه یک هتل پنج ستاره باید داشته باشد تا مورد پسند گردشگر خوش سلیقه و دیرپسند قرار گیرد.

استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص از کارکنان خدماتی و آشپزها و میهمانداران تا مدیران کاربلد.

پای درد دلش که می نشینی, دریایی از گلایه دارد. نمی خواهد به عقب برگردد. نمی خواهد دلش را خالی کند. می گوید: بماند…!

مهم این است که یک مکان آبرومند برای میزبانی میهمانان داخلی و خارجی برای استان داشته باشیم. همینکه بتوانیم نامی نیک از اردبیل در اذهان میهمانانمان حک کنیم, راضی مان می کند.

قول دادیم ماهم زیاد موشکافی نکنیم و به همین بسنده کنیم. قدر این سرمایه ها را بدانیم. امثال #خدامرادزاده در این استان انگشت شمارند. کنارشان باشیم. انتظار خاصی ندارند جز اینکه سنگی اگر از جلوی پایشان بر نمی دارید, سنگی هم نیاندازید. سرمایه گذاران متعهد را ارج نهیم. آنها سرمایه ما هستند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.