https://didshahr.ir/2311

در اکثر شهرهای کوچک که شهرداریشان را بعد ازمشگین شهر تعویض کرده اند، شهردار ها تاییدیه گرفته وشروع بکار کرده اند درحالیکه شهرداری مشگین شهر رنگ ثبات را به خود ندیده است.

به گزارش دیدشهر، درحالی که شهرداران اکثر شهرهای کوچک و بزرگ در سطح استان از همان روزهای اول تشکیل شورای پنجم مشخص گردیده و حکم تایید خود را بدون حاشیه از مقام عالی استان دریافت و شروع به کار کرده اند ولی هنوز که هنوز است شهرداری مشگین شهر رنگ ثبات را به خود ندیده است از انتخاب شهردار قبلی با حداقل آرا و عزل وی پس از مدت زمان کوتاهی گرفته تا به اکنون که در پیچ و خم انتخاب شهردار جدید گیر کرده است.

این درحالیست که مردم فهیم این شهر انتظار دارندمنتخبانشان در شورای شهر که جملگی برایمان قابل احترام و جایگاهشان در دلهایمان ثبت گردیده با اقتدار کامل و به خاطر مسائل مختلف از قبیل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شهر با جدیت از به درازا کشیده شدن این قضیه امتناع ورزیده و هرچه سریعتر آن را فیصله ببخشند.

عدم تعیین و تکلیف وضعیت شهرداری به نوعی وقت تلف کردن و عقب ماندن از خدمت رسانی به مردم است.

به عنوان یک شهروند و به درخواست جمع کثیری از همشهریان مطلب فوق به تحریر در آمده و از جمع اعضای محترم شورا خواستاریم در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف و خروج از وضع موجود اقدام نموده و این قضیه عریض و طویل را مختومه نمایند.

البته در انتها جای دارد از زحمات سرپرست محترم شهرداری قدردانی نماییم که در این مدت سنگ تمام گذاشته و با مدیریت خود به نوعی از به حاشیه کشیده شدن وضعیت شهرداری جلوگیری نموده اند.

    https://didshahr.ir/2311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار مجدد مطالب تنها با ذکر نام منبع "دید شهر" مجاز میباشد.